Det vil løpende legges ut ting til salgs i bloggshoppen :)

Bildene i høyre kolonne viser produkter jeg har sydd og som lages på bestilling.

søndag 16. oktober 2011

Utsetting av Giveaway

Jeg beklager å måtte utsette trekning av Giveaway.
Grunnet sykdom i familien er jeg nå hjemme hos mine foreldre i Bodø!
Regnearket med alle deltakerne av Giveaway (kjempekos at så mange har meldt seg på :)
er på PC'n hjemme - så jeg håper på forståelse for at trekningen blir neste uke..

Jeg utsetter derfor trekningen til søndag 25.10! Har du ikke meldt deg på allerede er det bare å trykke på bildet nedenfor..
Velkommen til nye følgere, de som har meldt seg siste uke har jeg dessverre ikke rukket å svare, men det gleder jeg meg til å gjøre til uken!
God søndag!
Klem fra Tove

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar