Det vil løpende legges ut ting til salgs i bloggshoppen :)

Bildene i høyre kolonne viser produkter jeg har sydd og som lages på bestilling.

søndag 23. oktober 2011

And the Winner is....

Nå er trekningen gjort med Random.org, 260 lodd er trukket og jeg har (heldigvis) oppdatert et excelark med alle navn underveis. Tusen tusen takk til alle som har deltatt, både med og uten blogg og for alle flotte tilbakemeldinger - det har vært en sann glede å lese alle :) Kjempekoselig har det også vært med nye bekjentskaper og nye blogger for meg! Litt hektiske dager hos med med firmaoppstart, men jeg er innom :)

Stor englevinge med fjær er vunnet av........... Mette, med bloggen Romantikk-takk.
Håper det er bra med armen din, Mette! En liten trøst her kanskje :)
Englevinge med "ANGEL" eller annen tekst er vunnet av........
Trollmora med bloggen Trollmor. Gratulerer til deg!
Hvis du ønsker annen tekst (begrensning med antall bokstaver) er det bare å si fra..)
Følgertrekningen går til følgende vinnere (det måtte jo bli en fra Martilie og en fra WithLovefromMartilie :)
Siden jeg først ved trekningen innså at det selvsagt måtte bli to premier vil jeg vise premiene snart, men kan røpe at det har med jul å gjøre. Litt tidlig enda, men det går fort frem... :)

       Følger av Martilie ble............................. Tove's Bloggverden.  Gratulerer til deg!
       Følger av WithLovefromMartilie ble........... Line Elisabeth's side. Gratulerer til deg!

Fint hvis vinnerne vil sende meg en mail til tmjau@hotmail.com med fullt navn og adresse så jeg kan sende gevinstene..

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar